یک تجربه. . . حتما تا انتها بخوانید

یک تجربه. . . حتما تا انتها بخوانید

یک تجربه. . . حتما تا انتها بخوانیدهزاران نفر هر سال تصمیم می گیرند کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند. اما در همان ابتدای راه بر اثر نا امیدی و خستگی، گاهی هم ترس دست از کار می کشند. این در حالیست که اغلب آن ها افرادی متخصص و متبحر در زمینه ی شغلی خود هستندبهتر است از تجارب دیگران که  تخصص کافی دارند نیز بهره بگیریدمثلا: برای این که مخاطب و مشتری های جدیدی برای دستوپاکنید بهتر است هدف را نشانه بگیریدشماره های آنها در تبلیغات خودشان بیابید و جمع آوری نماییدارسال 100 پیام تبلیغاتی هدفمند برای مخاطب های خود بهتر است از 10000 پیام غیر هدف میباشدبانک اطلاعات موبایل خود را به روز کنیدمشتریان را گروهبندی نمایید و بهترین متنها را ارسال نماییدبه طور مثال: مشتری گرامی: در فصل پیش میزبان شما در مزون ماه گلی بودیمبهترینها برایتان آماده است .... خلاقانه عمل کنید . . . خبری خوش در راه است

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!