1-ابتدا برای انجام هر عملیاتی در سایت ثبتارش باید در آن سایت عضو شویم.
2-پس از تکمیل فرایند ثبت نام می توانید با استفاده از نام کاربری و گذرواژه وارد سایت شده و فرایند ثبت سفارش را شروع نمایید.
3-نوع سفارش که می تواند سفارش تایپ، ویرایش، طراحی، سفارش تهیه منابع علمی، مشاوره آماری و یا ارتباط با صنعت باشد را در قسمت توضیحات به صورت کاملا دقیق بیان کنید.
4-اپراتور سفارش شما را بررسی کرده و پیش فاکتور سفارش شما را آماده می کند. بعد از آن، بلافاصله از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد تا به پنل کاربری خود مراجعه کرده و پیش فاکتور را به صورت آنلاین یا از طریق فیش واریز نمایید.
5-به محض واریز پیش فاکتور، انجام سفارش شما توسط متخصص در زمینه سفارش آغاز می شود.
6-پس از آماده شدن سفارش، مجددا از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد و شما با مراجعه به صفحه کاربری خود و پرداخت باقی مبلغ سفارش، فایل آماده شده خود را دریافت خواهید کرد.
برای ثبت سفارش میتوانیدروی لینک ثبت سفارش کلیک کنید.